Zaloguj się

Statystyki

Produktów:
1715
Kategorii:
84
Nowości:
22
Promocje:
61

Sonda

Jak trafili Państwo do naszego sklepu internetowego?

Informacje

Czas realizacji zamówienia


Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia wynosi zwykle średnio 2-7 dni roboczych (czas od potwierdzenia do dostarczenia). 
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

 


Dostępność produktów


Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej, niektóre mamy dostępne od razu w naszym magazynie, inne są do sprowadzenia. Bywają jednak przypadki że danego produktu którego nie posiadamy u nas w magazynie nie możemy juz sprowadzić od dystrybutora. Zdarza się to stosunkowo rzadko i staramy się bardzo unikać takich sytuacji. Jeżeli takowa wystąpi klient jest na bieżąco informowany, proponujemy produkt zamienny, często z dodatkowym rabatem przyznanym na tą okoliczność.

 

Jak należy rozumieć stany dostępności towarów:

DOSTĘPNY - Towar znajduje się na stanie naszego magazynu i zostanie wysłany niezwłoczne.

NA ZAMÓWIENIE. Produkt na stanie magazynu dystrybutora. Dostawa w ciągu kilku dni - Towar wg. naszej wiedzy znajduje się aktualnie na stanie magazynu dystrybutora i zostanie niezwłocznie sprowadzony pod złożone zamówienie. Czas sprowadzenia to zwykle ok. 2-4 dni. Istnieje niewielka możliwość braku towaru.

NA ZAMÓWIENIE. Dostępność nie jest gwarantowana. Produkt nie znajduje się na stanie magazynu - Towar znajduje się prawdopodobnie na stanie magazynu dystrybutora i po potwierdzeniu zostanie niezwłocznie sprowadzony pod złożone zamówienie. Czas sprowadzenia to zwykle ok. 2-4 dni. Dotyczy zazwyczaj rzadziej zamawianych produktów. Istnieje możliwość braku towaru, dlatego sugerujemy płatność za pobraniem lub przelewem po potwierdzeniu dostępności. 

PRZEDSPRZEDAŻ. Dostawa do ... dni - Towar aktualnie nie znajduje się na naszym magazynie ani na magazynie dystrybutora. Mamy pewną informację że jest w trakcie dostawy i będzie dostępny w czasie ... dni. Można dokonywać zakupu, ale należy się liczyć z dłuższym czasem oczekiwania.

SPODZIEWANA DOSTAWA - Towar aktualnie nie znajduje się na naszym magazynie ani na magazynie dystrybutora. Mamy informację że jest w trakcie dostawy i będzie dostępny w niedługim, ale bliżej nieokreślonym czasie. Klient może kliknąć w ofercie na napis "powiadom o dostępności" i wprowadzić swój email. W momencie wejścia towaru na stan zostanie automatycznie powiadomiony.

BRAK TOWARU - Jeżeli oferta wyświetla się z takim stanem to znaczy ze towar nie jest aktualnie dostępny, ale zależy nam na nim i postaramy się aby jak najszybciej, ale w bliżej nieokreślonym czasie znów był w ofercie. Klient może kliknąć w ofercie na napis "powiadom o dostępności" i wprowadzić swój email. W momencie wejścia towaru na stan zostanie automatycznie powiadomiony.

 



Koszt i rodzaj dostawy

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Paczkomaty InPost, a niewielkie  przedmioty także za pośrednictwem usługi Paczka w RUCHu. Informacja o koszcie i rodzaju dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' - z możliwością wyboru proponowanego wariantu. 
Do wyboru jest możliwość opłacenia paczki przelewem lub dostawa "za pobraniem". Dane do przelewu otrzymujecie Państwo w mailu potwierdzającym akceptację zamówienia.

Koszt przesyłki zależny jest od wagi paczki. System wylicza koszt indywidualnie dla każdego zamówienia.

Przeciętny koszt przesyłki:

  • Paczka w RUCHu przelew (tylko niewielkie przedmioty) - 7.99zł
  • Paczkomat InPost - od 8,50zł
  • Kurier DPD lub Inpost przelew, do 30kg - od 12zł (przeciętnie 14zł brutto)
  • Kurier DPD lub Inpost pobraniowa, do 30kg -  od 16zł (przeciętnie 19zł brutto)

    PROMOCJA: przy zamówieniach powyżej 300zł - PRZESYŁKA GRATIS (dotyczy tylko opcji z przedpłatą)!
     

 

 

Odbiór osobisty

 

Każdy towar można także odebrać osobiście w Warszawie na ul. Ordona 3 (niebieski budynek Roche / Celsa) w godz. 10-17 po wcześniejszym umówieniu się.  >szczegóły dojazdu<

 


Gwarancja i serwis towarów

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu zgłoszenia reklamacyjnego. Odsyłany artykuł musi posiadać dołączone pisemne zgłoszenie reklamacyjne, kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona) oraz/lub dowód zakupu. Musi być bezwzględnie prawidłowo zabezpieczony do transportu. Szczegółowe warunki:  Gwarancje i reklamacje

 

 

Polityka prywatności.

 

Oprogramowanie Click Shop zapisuje informacje w plikach cookies dotyczących obszarów:
- informacje na temat sesji,
- ostatnio oglądane produkty,
- oddanie głosu w ankiecie.
Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.

 

 

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 



Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT na firmę. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

 


Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
 

 

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

 

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są często uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacja o numerze konta znajduje się w końcowym komunikacie podczas zamawiania oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.
 

 

 

Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości.  Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

Towar jest pakowany w odpowiedni sposób.

 

 


Tel. +48 888 588 167 (pon-pt w godz.10-17).
e-Mail: tanieagd@home.pl


Formularz kontaktowy

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Waluty / Currency

Promocje

























Sklep jest w trybie podglądu

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Podstawowe informacje/polityka prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl